Τετάρτη 24 Μαΐου 2017

Δύναμη είναι να σου "ξεσκίζουν" την ψυχή.....και εσύ να προχωράς!!!!







Οι άνθρωποι πιστεύουν πως ένα.....

Από τα μεγαλύτερα όπλα που έχουν είναι….

Η εκδίκηση!!!!

Να σου ανταποδώσουν το κακό που έκανες!

Να σε πληρώσουν με το ίδιο νόμισμα!

Μπορεί να διαφωνώ…..

Αναγνωρίζω όμως την ανθρώπινη αδυναμία!

Όταν κάποιον τον πνίγει το δίκιο….

Χάνει την ψυχραιμία του!

Θολώνει και δεν μπορεί να το διαχειριστεί με νηφαλιότητα! 

Οπότε αναπόφευκτα καταφεύγει στην ανταπόδοση!

Υπάρχει όμως και η άλλη κατηγορία ανθρώπων!

Εκείνων που δεν χρειάζεται να τους  βλάψεις….

Για να σε εκδικηθούν!

Χρησιμοποιούν αυτήν την μέθοδο…..

Απλά και μόνο….

Γιατί  δεν υποκύπτεις στο θέλημα τους!

Δεν συμμορφώνεσαι με τις επιθυμίες….

Και τον τρόπο σκέψης τους!

Αρνείσαι να ευθυγραμμιστείς με δαύτους…..

Υποστηρίζοντας τις ιδέες, τις απόψεις και τα συμφέροντα τους!

Κάτι που δεν στο συγχωρούν…..

Και  οφείλεις να πληρώσεις!!!!!

Ξεκινάει λοιπόν ένας  πόλεμος εναντίον σου….

Κατεξοχήν ψυχολογικός με σκοπό…..

Να σε καταβάλλει…

Να σε εξουθενώσει ψυχικά……

Εξουδετερώνοντας κάθε αντίσταση που προβάλλεις…

'Ετσι ώστε……

Αν δεν παραδοθείς αμαχητί……

Τουλάχιστον να παραδεχτείς πανηγυρικά…..

Την «ανωτερότητα» και την «ισχύ» που έχουν…

Ικανοποιώντας με αυτόν τον τρόπο, το αρρωστημένο «εγώ» τους!!!!

Αποφασίζουν….

Πως πρέπει να πληρώσεις την επιθυμία να διατηρήσεις….

Το δικαίωμα να κουμαντάρεις  την ζωή σου!!!!

Να επιλέγεις ότι σου ταιριάζει…..

Απορρίπτοντας οτιδήποτε αποστρέφεσαι!

'Ετσι διαπιστώνεις ξαφνικά πως το αυτονόητο…..

Δεν είναι εφικτό…..

Γιατί κάποιος, κάπου, κάποτε…..

Του κάπνισε να σου στερήσει την ελευθερία έκφρασης!!!!!

Σου απαγορεύει με λίγα λόγια να είσαι…..

Αυτό που έχεις επιλέξει……

Θέλοντας  σώνει και καλά να σου επιβάλλει το δικό του……

Με αντάλλαγμα την ηρεμία και την γαλήνη της ψυχής σου!!!!!

Αυτό είναι το μεγαλύτερο και ασυγχώρητο λάθος…..

Που μπορεί να κάνει κάποιος!

Μου είναι αδιανόητο…

Ότι θέλει να  χωρέσω στο «λίγο» που εκπροσωπεί….

Μόνο και μόνο……

Γιατί οποιοδήποτε άλλο μέγεθος τον «στενεύει»…

Και δημιουργεί «παρενέργειες» στο άδειο κουφάρι του!

Με εξοργίζει πραγματικά……

Η κυνικότητα με την οποία παρεμβαίνει στην ζωή μου…..

Και η ξετσιπωσιά να πιστεύει πως θα καταφέρει τον σκοπό του!!!

Δεν υπάρχει τίποτα χειρότερο από κάτι  θρασύμια…..

Που τολμούν…

Να υποστηρίξουν με προκλητική αναίδεια…….

Πως θα με ορίσουν!

Δειλά ανθρωπάκια που πιστεύουν….

Πως η ξεδιαντροπιά είναι ικανή…

Να μου στερήσει τον ίδιο μου τον εαυτό….

Για να ωφεληθούν οι ίδιοι!

Εκεί πραγματικά αγριεύω!!!!!

Γίνομαι άλλος άνθρωπος!

Δεν  υποχωρώ βήμα πίσω!

Υπερασπίζω λυσσαλέα το δικαίωμα της ελευθερίας μου……

Δίνοντας να καταλάβουν πως δεν πρόκειται να τους περάσει με τίποτα!

Φυσικά η αντίσταση……

‘Εχει τεράστιο κόστος......

 Αφού οι περισσότεροι στην θέση μου υποκύπτουν!

‘Εχω υποστεί τέτοιο ψυχολογικό πόλεμο…..

Που αν δεν πίστευα στον  Θεό…..

Σίγουρα δεν θα τα είχα καταφέρει!

‘Εχω κλάψει αμέτρητες φορές….

Για άδικες συκοφαντίες, αδικαιολόγητη πίεση…..

Ανόητους τσακωμούς……

Που είχαν ως μοναδικό στόχο να με κάμψουν!!!!

Αυτό όμως με έκανε να πεισμώνω ακόμα περισσότερο……

Και να μην διστάζω να τους φωνάζω κατάμουτρα τις ντροπές τους!

Επ’ ουδενί δεν ήθελα να πιστέψουν……

Πως φοβόμουν και θα άφηνα την τύχη μου……

Σε τιποτένια ανθρωπάκια σαν και δαύτους!

Γι’ αυτό  δεν υπήρχε μεγαλύτερη ικανοποίηση….

Όταν ταραγμένοι από την αντίδραση μου……

Προσπαθούσαν να ψελλίσουν κάτι την ώρα που τους ξεφώνιζα….

Χωρίς όμως ποτέ να φτάνει στα αυτιά μου!

Κάποια στιγμή, όμως......

‘Ολη αυτή η κατάσταση με είχε φέρει στα όρια μου!

‘Ενοιωσα να χάνω το κουράγιο μου!

Να λυγίζω!

Υπήρξαν μέρες που ενώ έδειχνα δυνατή και αγέρωχη…

Για να μην τους δώσω το δικαίωμα να χαρούν……

Η  ψυχή μου «αιμορραγούσε»!!!!

«Πονούσε»  απίστευτα!

‘Ηθελα κάπου να ξεσπάσω αλλά δεν μπορούσα!

‘Ενοιωθα το βάρος όλου του κόσμου να «πέφτει»  επάνω μου!

Κάθισα αμέτρητες νύχτες άυπνη…..

Αναλογιζόμενη  πόσο άδικο ήταν όλο αυτό….

Που συνέβαινε αφού δεν πείραζα  κανέναν!

‘Επρεπε όμως να βρω  τρόπο αντιμετώπισης…

Γιατί  η πίεση αυτής της κατάστασης….

Μέρα με την μέρα μεγάλωνε…..

Και έφτασε κάποια στιγμή να νοιώθω…

Πως «ξεσκίζουν»  την ψυχή μου….

Χωρίς να μπορώ  να την προστατεύσω!

Οι συζητήσεις με φίλους δεν με ανακούφιζαν!

‘Ελεγα τα ίδια και τα ίδια…..

Και στο τέλος γινόταν πιο κουραστικό απ’ ότι πραγματικά ήταν!

‘Ενοιωθα πως χρειαζόμουν επειγόντως να αντλήσω από κάπου δύναμη…

Να το διαχειριστώ όπως έπρεπε!

Η μοναδική λύση ήταν να σκεφτώ….

Κάτι που θα μου έδινε χαρά…..

Και θα με βοηθούσε να χαλαρώσω!     

Η πρώτη σκέψη που μου ήρθε, ήταν τα παιδιά!

Πάντα αισθανόμουν ευφορία μαζί τους!

‘Ετσι  αποφάσισα……

 Να πηγαίνω σε παιδικές χαρές!!!!

 Καθόμουν λοιπόν  σε ένα παγκάκι και τα χάζευα!

‘Εβλεπα τις αντιδράσεις τους, άκουγα τις συζητήσεις τους….

Και πολλές φορές επιδίωκα να συμμετέχω!

Πιάναμε την κουβέντα και εκείνος ο απίστευτος συνδυασμός…

Αλήθειας και αθωότητας που έχουν……

Με έκανε να ξεκαρδίζομαι και να ξεχνιέμαι!!!!

Φαντάσου, στην αρχή παρέμενα για κανένα μισάωρο…..

Και κατέληξα τελικά …

Να φεύγω από εκεί ύστερα από δύο, τρεις ώρες!
Ενοιωθα τόσο ανάλαφρη και ήρεμη…

Που όλα φάνταζαν καλύτερα!

Κοιτούσα αυτά τα μικρά πλασματάκια…

Και συνειδητοποιούσα πόσες χαρές…..

Προσφέρει η ζωή, δωρεάν…….

Και εγώ η χαζή την σπαταλούσα άδικα!!!

Κατανόησα πως ήταν ανεπίτρεπτο να αφήνω…..

Να με επηρεάζει σε τέτοιο βαθμό……

Η ασημαντότητα και η κατάντια τιποτένιων ατόμων!!!!

Θύμωσα πολύ  με τον εαυτό μου!!!!

Συνειδητοποίησα....

Πως τελικά είχα πέσει  στην παγίδα τους…

Αφού με είχαν φέρει σε αυτή την κατάσταση!

Μπορεί να έδειχνα το αντίθετο προς κάθε κατεύθυνση…..

Αλλά  αυτή ήταν η αλήθεια!!!!

Και αν ήθελα να νικήσω όφειλα να την δω κατάματα!

Τότε ήταν που πήρα την μεγαλύτερη απόφαση της ζωής μου!

Θα προχωρούσα μπροστά….

Αντιμετωπίζοντας τα πράγματα όπως ακριβώς έρχονται!

Με ψυχραιμία και θετική διάθεση!

Χωρίς μεμψιμοιρίες…..

‘Αγχος, παράπονα, «γιατί» και «πως»!

Από την στιγμή που δεν υπήρχε ανθρώπινη απώλεια…..

Όλα έφτιαχναν!

Σταμάτησα λοιπόν να δίνω σημασία.....…

Σε  οτιδήποτε έφθειρε την ψυχή μου!

Αντί να εστιάζω στο γεγονός…...

Εξέταζα  ποιο ήταν το μάθημα που έπρεπε να πάρω…..

Από την συγκεκριμένη δοκιμασία!

Τι σημαντικό όφειλα να κατανοήσω που ήταν αναγκαίο….

Για να πάω παρακάτω!

Ανέπτυξα τέτοιο «μηχανισμό»  μέσα μου…..

Που οποιοσδήποτε με στεναχωρούσε ή προσπαθούσε να με βλάψει….

Τον παραμέριζα κατευθείαν και φερόμουν σαν να μην υπήρχε!!!!

‘Οσες προσπάθειες και να έκανε για το αντίθετο…..

«Προσέκρουε» πάντα στην επιδεικτική αδιαφορία μου…..

Που σύντομα τον κούραζε και αναγκαζόταν  να παραιτηθεί!

‘Αρχισα να νοιώθω πάλι δυνατή!

Ισχυρή! 

Σίγουρη ότι κανείς δεν ήταν ικανός να μου κάνει κακό!

Τίποτα δεν μπορούσε να με «αγγίξει»……

Αν δεν το επέτρεπα…..

Εγώ!!!

‘Οσες τρικλοποδιές μου έβαζαν…..

Είχα εκπαιδεύσει τον εαυτό μου…..

Να κοιτάζει το δάσος και όχι το δέντρο!

'Ετσι δεν είχαν ποτέ το αποτέλεσμα που επιδίωκαν!

Με στεναχωρούσαν τόσο…..

‘Οσο διαρκούσε ένα τσιγάρο!!!

Με το σβήσιμο…

‘Εσβηνε μαζί οτιδήποτε αρνητικό! 

Δεν μπορούσε τίποτα πλέον......

Να διαταράξει την γαλήνη της ψυχής μου.....

Η οποία είναι ότι σπουδαιότερο….

Και πολυτιμότερο έχω κατακτήσει στην ζωή μου!

Προσφέρει  ηρεμία και  εσωτερική ισορροπία….

Να βλέπεις ξεκάθαρα τα πράγματα.....

Για να μπαίνουν στην σωστή τους θέση!

Επιτρέπει να νοιώθεις στο έπακρο κάθε συναίσθημα!

Είτε χαράς, είτε λύπης!

Αντιλαμβάνεσαι γρήγορα οτιδήποτε δεν σου ταιριάζει.....

Και το απομακρύνεις...…

Χωρίς να «ξοδεύεις» αναίτια ψυχή  στο «πρόσκαιρο»…..

Το «ανούσιο» και το «ευτελές»!

Και όταν αγαπάς είναι……

 Ολοκληρωτικά!!!!

Αφοσιώνεσαι!

Φροντίζεις! 

Προστατεύεις! 

Ποθείς!

Επιθυμείς........

Χωρίς όρια και όρους!!!  

Και όταν αυτό σου επιστρέφεται…

Καταλαβαίνεις.......

Πως η ζωή έχει ένα μοναδικό τρόπο…

Να πατσίζει…..

Για όλες τις δοκιμασίες που πέρασες!!!!!














2 σχόλια:

  1. Και όταν αγαπάς είναι……

    Ολοκληρωτικά!!!!

    Αφοσιώνεσαι!

    Φροντίζεις!

    Προστατεύεις!

    Ποθείς!

    Επιθυμείς........

    Χωρίς όρια και όρους!!!

    Και όταν αυτό σου επιστρέφεται…

    Καταλαβαίνεις.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Δημήτρη!!!! Λυπάμαι για την καθυστερημένη απάντηση....μα τώρα είδα το μνμ!!!! Συγνώμη!
      'Εχεις ξεχωρίσει ένα όμορφο κομμάτι του κειμένου! Χαίρομαι που συμφωνείς και σου αρέσει!!!! Το μπλόγκ έχει σελίδα στο facebook με την ονομασία Lena Karasavva Συγγραφέας! Θα χαιρόμουν να τα λέγαμε και από εκεί αν έχεις προφίλ στο συγκεκριμένο μέσο!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο!!!!!

      Διαγραφή