Πέμπτη 11 Μαΐου 2017

Με προστυχιά δεν έγινε ποτέ ο κομπάρσος.......πρωταγωνιστής!!!!!














Η ζωή μου έμαθε δύο πράγματα!

Να αδιαφορώ…

Για να μην φθείρω την ψυχή μου με κακίες….

Και να μην φοβάμαι!

‘Εχω πέσει πολλές φορές….

Από τρικλοποδιές κοντινών ατόμων!

Πάντα όμως έβρισκα την δύναμη να σηκωθώ!

Να σταθώ πάλι στα πόδια μου…

Γιατί δεν είχα άλλη επιλογή!

‘Επρεπε να τα καταφέρω και αυτό σιγά σιγά…..

Απομυθοποίησε μέσα μου τον φόβο!

'Εμαθα να αντιμετωπίζω τους ανθρώπους…

Στα ίσια!

Να λέω την αλήθεια και να μην κρύβομαι…

Πίσω από το δάχτυλο μου!

Μπορεί να ενοχλεί….. αλλά δεν έχω άλλον τρόπο!

'Οσοι είναι σωστοί το εκτιμούν!

Δεν φοβούνται κάτι!

Οι υπόλοιποι έχουν  θέμα μαζί μου!

Δεν με απασχόλησε όμως ποτέ!

Πάντα τους άφηνα πίσω και προχωρούσα!

Δεν ξόδευα χρόνο για δαύτους!

Δεν μπορούμε να κάνουμε κανέναν καλύτερο άνθρωπο…

Αν δεν το θέλει ο ίδιος!

‘Ετσι μόλις καταλάβαινα τι πρέσβευαν…..

Απομακρυνόμουν!

Δεν ήθελα επαφές ούτε εξηγήσεις!

‘Ημουν απόλυτη και κάθετη σε αυτό!

‘Οσες φορές κοντοστάθηκα να ακούσω…

Κάποια δικαιολογία…..

Ξέπεφταν περισσότερο στα μάτια μου…..

Και εγώ απλά έχανα χρόνο!

'Ετσι έμαθα πως  η αδιαφορία…

Είναι η καλύτερη αντίδραση σε τέτοιες περιπτώσεις!

Ορισμένοι αυτή την στάση την εκλαμβάνουν ως αδυναμία…

Να τους αντιμετωπίσω!

Πιστεύουν πως δεν μπορώ να αναμετρηθώ μαζί τους…..

Γι’ αυτό φεύγω!

Κάτι που δεν με αφορά!

Αφήνω να πιστεύουν ότι θέλουν…

Μέχρι την στιγμή που θεωρήσουν πως είμαι εύκολος αντίπαλος…

Και θελήσουν να με βλάψουν!

Να ξεσπάσουν πάνω μου τα κόμπλεξ…..

Βγάζοντας ότι απωθημένο έχουν!

Ότι κακία κρύβει η ψυχή τους…..

Και διεγείρει η δική μου απαξίωση!

‘Εκεί πραγματικά «χαζεύω»  το κενό που υπάρχει μέσα τους!

Με πόση ανοησία προσπαθεί κάποιος…..

Να αποδείξει την ύπαρξη του…..

Κάνοντας κακό σε μένα!

Με τι λύσσα επιδιώκει να δημιουργήσει προβλήματα…..

Για να ξεχάσει την  δυστυχισμένη του ζωή.....

Από την οποία είναι αδύνατον να ξεφύγει!!!!!

‘Εχει  μετατρέψει την καθημερινότητα του…

Στο κρυφτό που παίζαμε μικροί!

Κρύβει σκέψεις….. ενέργειες… επιθυμίες….

Χωρίς να  «γεύεται» κάτι  απ’ όσα ποθεί!

Η εύκολη λύση λοιπόν…..

Είναι να  χρεώσει σε μένα την αποτυχία…..

Που έτυχε να βρεθώ στον δρόμο του!

Επιχειρεί να με φέρει στα μέτρα του!

Να του μοιάσω!

Να «εμβολίσει» τα όνειρα μου…..

Διακόπτοντας την πορεία να τα φτάσω!

Να  αποδείξει…..

Πως η ανικανότητα  να αγαπήσει οποιονδήποτε…

Και οτιδήποτε…….

Είναι μεταδοτική!!!!

Να με σταματήσει!

Να "φρενάρει" το πείσμα να πραγματοποιήσω…..

Ότι επιθυμώ!   

Να δημιουργήσει  δυσκολίες ικανές…

Να χάσω την πίστη στον εαυτό μου….

Παραδίδοντας άνευ όρων τα όπλα!

Αυτός ο τιποτένιος ανθρωπάκος…..

Πίστεψε πως το σκοτάδι που κινείται…..

Του προσφέρει την προστασία που έχει ανάγκη…..

Να κρύψει τις προστυχιές του!

Ξεχνάει όμως πως….

Δεν υπάρχει  τέλειο έγκλημα!!!!!

Ως εκ τούτου…….

Κανείς δεν μένει ατιμώρητος!

Όλα καταγράφονται…

Και κάποια στιγμή πληρώνονται με το ανάλογο τίμημα!

Αν πιστεύεις λοιπόν….

ΕΣΥ…….

Που το προσπαθείς πως  θα ξεφύγεις…..

Από αυτόν  τον άγραφο  νόμο της ζωής…….

Συνέχισε!!!!!

‘Εχε υπ’ όψιν σου όμως……

Πως όποιος με πειράξει αναίτια και άδικα…..

Ξέρω να απαντήσω!!!!

Δεν φοβάμαι……

Ούτε  κάνω πίσω!!!!

Κινούμαι ΠΑΝΤΑ στο φως….

Για να βλέπω καθαρά τι γίνεται!.........

Μεγάλο προνόμιο…..

Που δεν το έχεις! 

ΟΥΔΕΙΣ  μπορεί να μου κάνει κακό…..

Διότι ποτέ δεν σκέφτηκα να κάνω κάτι παρόμοιο!

Είχα πάντα δική μου ζωή να ασχοληθώ!

Δικά μου όνειρα…δικούς μου πόθους……δικές μου επιθυμίες!

Δεν τα πρόσφερα «ενέχυρο» σε κανέναν…..

Για να με φορτωθεί......

Και να με κάνει ότι θέλει!!!!

‘Ετσι……

Τα διαθέτω όπως θέλω….σε όποιον θέλω….

ΑΝ θέλω!!!

'Οπερ σημαίνει……

Είμαι ελεύθερη να αποφασίζω για τον εαυτό μου!!!!!

Αλλοίμονο σε αυτούς….

Που δεν μπορούν να κάνουν το ίδιο!!!

Ζουν σιδεροδέσμιοι…

Κάτω από την μπότα άλλων…..

Χωρίς να βγάζουν άχνα!

Υποκύπτουν…… σκύβουν…..

Υποτάσσονται…..

Υπακούουν στην γραμμή που τους επιβάλλεται….

Γιατί δεν έχουν τα κότσια να σηκώσουν ανάστημα!

Υποδύονται αναγκαστικά  τα «καλά» παιδιά……

Αφού  αισθάνονται «μικροί» και «λίγοι»…….

Να ζήσουν την ζωή που πραγματικά  θέλουν!!!

Την στιγμή που εγώ μπορώ να «αγγίξω»….

Το πιο τρελό μου όνειρο…..

Εσύ παζαρεύεις  να σου επιτραπεί…..

Να πραγματοποιήσεις……

Και  το παραμικρό σου «θέλω»!!!!

«Κρεμιέσαι» από ξοφλημένες ζωές…

Παριστάνοντας τον καμπόσο……

Μπας και «ρουφήξεις» μια στάλα ενδιαφέρον!

Μήπως νοιώσεις έστω και «κατ΄αποκοπή»…..

Επιθυμητός!!!!!

«Προσχωρείς» στο αγοραίο…..

Το επιδοκιμάζεις……

Και χωρίς ίχνος ηθικού φραγμού….

Το αποθεώνεις…..

Γιατί μόνο εκεί «χωράς»!!!

Επιλογή σου!!!

Όπως είναι και δική μου…

Να απορρίπτω το ψέμα…

Να αποστρέφομαι την ασχήμια…..

Να σιχαίνομαι την υποκρισία…

Και να το δηλώνω ευθαρσώς!

Αδιαφορώ ποιος το αντέχει και ποιος όχι!

Είναι η αλήθεια μου…

Και όπως είπα, δημόσια στην φιλενάδα σου……

Δεν αλλάζει με προσβολές!!!!

Παραμένει αναλλοίωτη!

Για να ξέρεις…

Ότι γνωρίζω πολύ καλά τι μου γίνεται!!!!

Δεν  πτοούμαι όμως!

Αν στεκόμουν σε τέτοιες γελοιότητες….

Δεν θα είχα φτάσει εδώ!

'Εχω πολεμηθεί τόσο…

'Οσο δεν μπορεί κανείς να φανταστεί!

Πόνεσα…..

Μάτωσα….

‘Εφτασε πολλές φορές η ψυχή στο στόμα….

Αλλά δεν τα παράτησα!!!!

Η ζωή μου χρωστά…

Και εσύ είσαι πολύ «μικρός» να μου στερήσεις…

Ότι κέρδισα με τόσο κόπο!

Αν διανοηθείς, λοιπόν  ξανά να δημιουργήσεις πρόβλημα…..

Θα πάρεις την απάντηση που πρέπει….

Όπως σου πρέπει!!!!!

‘Αμεσα!!!!!!!

Χωρίς καμία καθυστέρηση!!!!!

Και δεν αστειεύομαι!!!!

‘Εχω ξαναγράψει…

Πως παλιάνθρωπος δεν είμαι…..

Γιατί ΔΕΝ θέλω!

Όχι, γιατί δεν μπορώ!!!!!!

Μην κάνεις σύγχυση….

Διότι  ο πραγματικά χαμένος…

Πίστεψε με…

Θα είσαι ΕΣΥ!!!!

Με  προστυχιά…..

Το χυδαίο…….

Δεν έγινε ποτέ σπουδαίο!!!

Ούτε ο κομπάρσος……

Πρωταγωνιστής!!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου