Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Να "μιλάς" στην αγάπη.....η σιωπή "έχει" σκοτάδι και φοβίζει!!!








Συνήθως οι άνθρωποι για  να πετύχουν αυτά που θέλουν, ακολουθούν ένα σχέδιο, πιστεύοντας, πως έτσι θα φτάσουν γρηγορότερα τον στόχο τους!

Αυτό ισχύει για ότι βασίζεται στην λογική!

Στο μέτρημα, δηλαδη!

Στο «ένα και ένα κάνουν δύο»!

Ποτέ, όμως δεν είχε επιτυχία για ότι αφορά την ψυχή που είναι άυλη….

«’Απιαστη»  και «ανεξερεύνητη»  πολλές φορές, ακόμα και από  αυτόν που του ανήκει!

Αν θες  λοιπόν να κερδίσεις κάποιον, δεν «χωράνε»  σχέδια, προγραμματισμοί και  «συνταγές» για να το καταφέρεις!

Στην περίπτωση αυτή, το μοναδικό «όπλο» που διαθέτεις  είναι η ένταση της επιθυμίας  να  «μπεις» την καρδιά του άλλου!

Να την κατακτήσεις, να την «ενώσεις»  με την δική σου σε τέτοιο  σημείο που να μην ξεχωρίζουν….

Για να μην μπορεί κανένας από τους δυο, να την πάρει πίσω ξανά!

Αυτό είναι το απόλυτο!

Το μοναδικό!

Το «σπουδαίο» και το «μεγάλο»!

Και αν με θέλεις μόνο με «αυτό»  μπορείς να με  έχεις!  

Δεν μου πάνε τα «μέτρια», τα «ίσως» τα «δήθεν» και τα «μπορεί»!

Θέλω  τα «ξεκάθαρα»,  τα «διαυγή» και τα «διάφανα»!   

Αυτά που μπορώ να «σκύψω» από πάνω τους  και να «καθρεφτίσω» το πρόσωπο μου στην ήρεμη επιφάνεια τους!

Αυτά που «αφήνουν» το βλέμμα μου να φτάνει στον «πάτο» τους....

Και να χαίρομαι που δεν υπάρχει ούτε ένα σκουπιδάκι  να «διαταράξει» την ομορφιά του βυθού τους!

Θέλω να εκπέμπεις καλοσύνη, από την οποία εκπορεύονται όλες οι αρετές....

Για να μπορώ κοντά σου να «ξεκουράζομαι» από τις ανηφόρες της ζωής….. 

Να «ηρεμώ» τις ταραγμένες μέρες  και να «ζεσταίνομαι» από την παγωνιά των άλλων ανθρώπων!

Να χαμογελάς για να διώχνεις την θλίψη μακριά…  

Να συνεχίσεις να λες εκείνα τα «κρύα» αστεία που τάχα με τσαντίζουν  όταν τα ακούω και σε «κοροϊδεύω»…..

Αλλά οι αντιδράσεις σου, με κάνουν να γελάω με την καρδιά μου!

Θέλω  να είσαι το  «παιδί» που ονειρεύεται ακόμα, τι θα γίνει όταν «μεγαλώσει»……

Και τρέχει με ενθουσιασμό να μου ανακοινώσει κάθε μικρή ή μεγάλη επιτυχία που τον φέρνει όλο και πιο κοντά στον στόχο του!

Εκείνος που νοιώθει πόσο σημαντικό  είναι να έχω και εγώ όνειρα....

Γι’ αυτό με βοηθάς να τα «φτάσω»!

Τα σέβεσαι και τους δίνεις «χώρο» στην ζωή σου.... 

Ασχολείσαι μαζί τους και  τα «αφουγκράζεσαι» για να κάνω πιο εύκολα το επόμενο βήμα!

Να μη φοβάσαι, να αφεθείς και να πιστέψεις  στην αγάπη.... 

Δεν πλήγωσε ποτέ κανέναν!

Ότι σε στεναχώρησε, σε απώθησε, σε σκλήρυνε,  σε «θωράκισε» μέχρι τώρα….

Σίγουρα δεν ήταν πραγματική αγάπη!

Ήταν  κάτι «ξένο», «παραπλήσιο»  στο «περίπου»….

Γιατί το «αληθινό» και το «γνήσιο» φέρει πάντα την «σφραγίδα»  της χαράς!

Δεν «στέκει» ποτέ απέναντι σου….

Βρίσκεται πάντα πλάι σου! 

Και αν για κάποιο λόγο,  το χάσεις….

Ψάχνεις πάλι να το βρεις!

Κατάλαβε πως δεν είναι όλοι οι άνθρωποι ίδιοι!

Ευτυχώς δεν μοιάζουμε!

Γι’ αυτό δεν έχω λόγο να εκμεταλλευτώ καμία  αδυναμία σου!

Το θεωρώ ανέντιμο, ανούσιο και πάνω απ’ όλα ανόητο..... 

Να υποβιβάσω η ίδια  τον εαυτό μου,  στα μάτια σου, όταν εσύ...  

Με έχεις τοποθετήσει  ψηλά!

Για ποιόν  λόγο να χάσω την θέση στην καρδιά σου για να κερδίσω μια άλλη,  στην ανυπαρξία;.....

Ακόμα και η ματαιοδοξία όταν δεν έχει όρια…..

Σε  «καταπίνει»!

Σε «εξαφανίζει»…και σε κάνει ένα με τα «μηδενικά»!

Νούμερο!

Μην βγάζεις συμπεράσματα με το μυαλό σου...... 

Να «βλέπεις» με τα «μάτια» της καρδιάς  που δεν  «ξεγελιούνται» ποτέ.....

Όσο  και αν η λογική προσπαθεί να σε «πείσει» για το αντίθετο!  

Να θεωρείς το «αδύνατον»,  δυνατό…..

Και το δυνατό….αδιάφορο!!!  

Γιατί μόνο  όταν «δαμάσεις» το άπιαστο.... 

Σου «αναγνωρίζει» αξιοσύνη  η ευτυχία και σου «παραδίδεται»!

Να συγχωρείς  χωρίς δεύτερες σκέψεις  τα λάθη μου γιατί δεν γίνονται ποτέ εσκεμμένα ή με δόλο!

Στεναχωριέμαι περισσότερο από σένα όταν σε φέρνω σε δύσκολη θέση...  

Και προσπαθώ να γίνω καλύτερη όσο το δυνατόν γρηγορότερα!

Να με αγαπάς, χωρίς όρια,  σαν να μην υπάρχει αύριο….

Για να με θέλεις κάθε μέρα,....

Περισσότερο από χτες!

Να μην σκεφτείς ότι αποζητώ κάτι παραπάνω απ’ όσα ορίζει το αληθινό συναίσθημα!

Οι τυπικές διαδικασίες δεν με αφορούν! 

Ούτε τις υπολογίζω!

Είναι για όσους θέλουν να «ακουμπήσουν» κάπου την αγάπη τους....

Γιατί  βαρέθηκαν να την «κουβαλάνε»!      

Μην φοβηθείς ποτέ  την δύναμη μου!

Από σένα εκπορεύεται!

Γι’ αυτό δεν «λυγίζει»  μπροστά σε εγωισμούς, κόντρες και περαστικά λάθη...

Που «θρυμματίζονται» αμέσως  με το «άγγιγμα» της αλήθειας! 

Να μου λες πως νοιώθεις!.....

Τι σκέφτεσαι!....

Η σιωπή «έχει» σκοτάδι!......

Και μένα με φόβιζε από μικρό παιδί!

Θέλω να με αποδεχτείς όπως  ακριβώς είμαι!

Να με συμβουλέψεις, να με νουθετήσεις, να συζητήσεις μαζί μου...

'Ωστε να γίνω καλύτερη ως άνθρωπος, ναι!

Όχι όμως να με αλλάξεις  για να γίνω μια  άλλη!

Δεν είμαι, δεν γίνομαι….

Αλλά ούτε εσύ θα ήθελες  έναν διαφορετικό άνθρωπο….

Αφού σήμερα θα είμασταν τελείως  άγνωστοι!

Αν το κατόρθωνες….

Δεν θα λάτρευα τα αστεία σου.....

Δεν θα διέκρινα πόσο ευαίσθητος και τρυφερός είσαι…..

Δεν θα αγαπούσα την καλοσύνη  και την ανιδιοτέλεια σου….

Δεν θα εκτιμούσα την βοήθεια σου…….

Δεν θα «βουτούσα»  στα όνειρα σου.....

Ούτε θα σε άφηνα να «πλησιάσεις» τα δικά μου!

Δεν θα φοβόμουν μήπως σε στεναχωρήσω....

Και δεν θα έδειχνα μεταμέλεια για τις ατοπίες μου!

Αν με  άλλαζες………..

Δεν θα γνώριζες τον κόσμο που «κουβαλάω»...  

Αλλά πολύ περισσότερο….

Δεν θα "γλιστρούσα" μέσα σου να καταλάβω….

Ποιος πραγματικά είσαι ΕΣΥ!!!!!        






  







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου