Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Από "δεδομένο" που το πληγώνουν.....γίνε "απωθημένο" που το σέβονται!!!!






Βλέπω έναν άνθρωπο να κάνει προσπάθειες να με πλησιάσει!

Εφευρίσκει τρόπους να έρθει πιο κοντά!

Κινείται διαρκώς γύρω μου….

Και είναι ο πρώτος που εμφανίζεται, όταν χρειαστώ βοήθεια!

Πως είναι δυνατόν να μην εκτιμηθεί  μια τέτοια συμπεριφορά όταν μάλιστα γίνεται με ευγενικό και διακριτικό τρόπο;

Καταλαβαίνω βέβαια πως ίσως νοιώθει  κάτι παραπάνω από μια απλή συμπάθεια αλλά  αφήνω τον χρόνο να κυλήσει….

Για  να είμαι σε θέση να  βγάλω ασφαλή συμπεράσματα!

Δεν σημαίνει πως όποιος εκδηλώνεται με αυτόν τον τρόπο….

Μας ερωτεύτηκε κιόλας!

Συμφωνώ πως είναι το πιθανότερο, όταν πρόκειται για άτομο του αντίθετου φύλου….

Αλλά πίστεψε με….

‘Εχω χρόνια φίλους που έτσι ακριβώς ξεκίνησε η σχέση μας!

Από αμοιβαία έντονη συμπάθεια και  εξελίχτηκε σε όμορφη φιλία!

Γι’ αυτό  λοιπόν σε τέτοιες περιπτώσεις  καλύτερα να είμαστε εντελώς σίγουροι…..

Αποφεύγοντας  δυσάρεστες εκπλήξεις, που θα μας εκθέσουν ανεπανόρθωτα!

Όταν όμως κάποιος δηλώνει ευθαρσώς, την ερωτική έλξη που νοιώθει…..

Πέρα από το γεγονός πως με κολακεύει ως γυναίκα….

Μπαίνω στην διαδικασία να τον δω με άλλο μάτι!

Λογικό θα μου πεις!

Αφού ο τρόπος συμπεριφοράς του,  ταιριάζει με τον δικό μου με αποτέλεσμα να έρθουμε πιο κοντά!

Να συζητήσουμε…..

Διαπιστώνοντας στην πορεία, πως  έχουμε πολλά κοινά σημεία επαφής!

‘Ετσι λοιπόν δεν έχω κανέναν απολύτως λόγο να μην δώσω το πράσινο φως να προχωρήσει αυτή η γνωριμία!

Μου αρέσει η ειλικρίνεια και απεχθάνομαι εντελώς κάθε είδους «παιχνιδάκια» που κάνουν  ορισμένοι…..

Για να τους καψουρέψουν λέει, περισσότερο και να τρέχουν από πίσω τους!!!!!

Κάτι που θεωρώ τελείως ανόητο…..

Και πίστεψε με, κανένας μα κανένας άνθρωπος…..

Με αυτοσεβασμό δεν πρόκειται ποτέ  να καταφύγει σε τέτοιου είδους τερτίπια!!!

Δεν του το επιτρέπει η αξιοπρέπεια του!!!

Τελεία και παύλα!

Γι’ αυτό, δεν έχω κανέναν λόγο να πω ψέματα….

Δημιουργώντας λανθασμένες εντυπώσεις!

Αφήνω τον εαυτό μου ελεύθερο να δείξει πως μου αρέσει αυτή η σχέση που ξεκίνησε και περνάω όμορφα!

Ανταποκρίνομαι θετικά στα μηνύματα που λαμβάνω…..

Δείχνοντας με τον τρόπο μου ότι είμαι διατεθειμένη να κάνω το επόμενο βήμα!

Ντόμπρα και ειλικρινά!

Όπως αρμόζει σε ώριμους ανθρώπους που γνωρίζουν τι θέλουν και «γιατί»!

Το «άλλα θέλω και άλλα κάνω, πώς να σου το πω» έγινε μια φορά σουξέ!

Δεύτερη, είναι πολύ δύσκολο….

Και μάλιστα από μένα!

Οπότε δεν έχει νόημα να χανόμαστε στην «μετάφραση»….

Αποφεύγοντας να εκφράσουμε αυτό που πραγματικά νοιώθουμε….

Χάνοντας έτσι σημαντικό χρόνο!

Τι γίνεται όμως όταν ο άλλος  εκλάβει αυτή την συμπεριφορά ως αδυναμία;

Αν πιστέψει δηλαδή, πως «έδεσε τον γάιδαρο»….

Και ξαφνικά αλλάξει συμπεριφορά!

Από το ρομαντικό και ιδεατό…..

Περάσει στο πεζό και «ωμό» ρεαλιστικό….

Νομίζοντας πως κέρδισε το παιχνίδι;

Πως με έχει κατακτήσει πλέον…..

Οπότε άνετα και ξεκούραστα για κείνον…

Μπορεί να  τα αναθέσει όλα στον «αυτόματο πιλότο», βέβαιος  για την πορεία;

Θα στο πω με μια και μόνη λέξη!

Εξαφανίζομαι!!!!!

Και μάλιστα τροχάδην!!!!

‘Αμεσα!

Πριν προλάβει καλά- καλά  να καταλάβει τι συμβαίνει!

Δεν συντρέχουν πλέον λόγοι για καμία  απολύτως εξήγηση!

Θεωρώ μεγάλη ασέβεια να απαξιώσει κάποιος την «αλήθεια» μου….

«Χρεώνοντας»  μάλιστα ως αδυναμία την ειλικρίνεια του χαρακτήρα μου!

Με θυμώνει απίστευτα αυτό!!!!

Είναι τελείως «ξένο» με την δική μου λογική!

Δεν είναι δυνατόν από  την μια…

Να ψάχνει υποτίθεται  έναν σωστό άνθρωπο να δημιουργήσει μια όμορφη σχέση…..

Κάνοντας τα πάντα  να τον πλησιάσει…..

Και μόλις εκείνος του φερθεί όπως ακριβώς ήθελε….

Να τον «φτύνει»…..

Θεωρώντας τον δεδομένο!!!!!!

Είναι απίστευτο….

Απαράδεχτο, βλακώδες, άκομψο και τελείως ανώριμο!

Δεν μπορώ καν να καταλάβω  αυτό το σκεπτικό…..

Βρίσκοντας έστω και μια μικρή δικαιολογία!

Αν είχα τέτοια ζητούμενα στην ζωή μου…..

Θα είχα «βολευτεί» χρόνια τώρα….

Σε κάποια «ανόητη» σχέση….

Και δεν θα περίμενα το «απόλυτο» με όποιο κόστος!

Θα συμβιβαζόμουν με το «λίγο»…..

Γιατί δεν θα «χωρούσα» στο  «πολύ»!!!!

Θα «έκλεινα» την πόρτα της ψυχής μου…..

Κοροϊδεύοντας  τον εαυτό μου…..

Πως δεν υπάρχει τίποτα «καλό» εκεί έξω…

Αφού  δεν θα είχα τα κότσια να το περιμένω!

Θα αρνιόμουν την  ίδια μου την ύπαρξη….

Αν άφηνα τον καθένα να με «χρεώνει» ως δεδομένο του…..

Μόνο και μόνο γιατί  δεν είχε την τόλμη να με «κατακτήσει»!  

Νικητής δεν είναι αυτός  που κερδίζει την μάχη….

Αλλά τον πόλεμο!

Και μην ξεχνάς πως….

Η αξία του ηττημένου….

Δίνει δόξα στον νικητή!!!

Γι’ αυτό πρέπει να μετράς σωστά….

Και να  σέβεσαι τον αντίπαλο!

Όπως κάνω εγώ…

Απαγορεύοντας έτσι  στον οποιοδήποτε να μου φερθεί με διαφορετικό τρόπο!

Και αν τελικά ο σκοπός είναι τόσο «μικρός»….

Που αγιάζει τα μέσα….

Καμία αντίρρηση…

Αλλά μακριά από μένα!!!!!

Ο δικός μου στόχος…

Είναι να «γευτώ» τις ομορφιές της ζωής!

Και δε πρόκειται να τον  «θυσιάσω»…

Για τους «σκοπούς» κανενός!

Πληρώνω το τίμημα….

Αλλά είναι επιλογή μου!

Δεν παραπονιέμαι!

Μεγάλωσα όμως  να  «σπαταλάω» αγάπη…

Τόσο  άσκοπα!

Και αν τελικά επιμένεις να πάρω έναν ρόλο…

Μη σου χαλάσω το χατίρι!

Μόνο που από  "δεδομένο", που το πληγώνουν…  

Επιλέγω να γίνω….

"Απωθημένο"…..

Που το σέβονται!!!!

Πίστεψε με….


Ταιριάζει πολύ καλύτερα και στους δυο μας!!!!



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου