Κυριακή 15 Ιανουαρίου 2017

Ευαίσθητη μέχρι να "σπάσω", μετά....."κόβω"!!!!!






























Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορεί να κάνει κάποιος είναι να εκλάβει τον ήρεμο και ήπιο χαρακτήρα μου ως αδυναμία!....

Να πιστέψει δηλαδή  πως η αποστροφή μου  για έντονες αντιπαραθέσεις και διαπληκτισμούς πηγάζει από την αδυναμία μου να τον αντιμετωπίσω!......  

Και ως εκ τούτου μπορεί να  με  χειραγωγήσει!

Να με κοντρολάρει και να με  καθοδηγήσει όπως ορίζει εκείνος!

Σε αυτή την περίπτωση η αλήθεια είναι, πως απαντώ με αδιαφορία…..

Χαμογελώ…….

Γυρίζω την πλάτη και απομακρύνομαι!

Δεν υπάρχει λόγος να μπω στον κόπο να εξηγήσω πως είναι αδύνατον να επιτρέψω, κάτι τέτοιο!

‘Επρεπε  ήδη να είχε γίνει αντιληπτό!

Ποτέ δεν κρύφτηκα!

Είμαι ενήλικη να μπαίνω σε τέτοιες ψυχοφθόρες διαδικασίες αποδεικνύοντας το αυτονόητο…..

Σε όποιον επιθυμεί να ξεσπάσει  πάνω μου την ανωριμότητα και τα κόμπλεξ που «κουβαλάει»!

Δεν «σπαταλάω» πλέον,  πολύτιμο χρόνο για  ανοησίες που ούτως ή άλλως δεν με αφορούν και δεν με αγγίζουν!

Πατάω  γερά στα πόδια μου για να νοιώθω την ανάγκη να αποδείξω κάτι, στους άλλους….

Διεκδικώντας μια  «πύρρειο νίκη» προς ικανοποίηση ενός  ηλίθιου εγωισμού!

Η φράση λοιπόν….

«’Ετσι  είναι αν έτσι νομίζετε»…..

Ταιριάζει απόλυτα στην συγκεκριμένη περίπτωση και δίνει την καλύτερη απάντηση σε όσους θελήσουν να ζητήσουν  περαιτέρω εξηγήσεις!

Αυτό βέβαια……

Μέχρι την στιγμή που θα διανοηθεί κάποιος ότι μπορεί  να  ξεφύγει από τα λογικά πλαίσια….

Και να επιχειρήσει να «παίξει» μαζί μου!....

Να στήσει δηλαδή  «βρώμικα» παιχνίδια με στόχο  να πλήξουν  την προσωπικότητα, την εξέλιξη μου και ότι έχω καταφέρει μέχρι τώρα….

Να με εκδικηθεί, όπως προστάζει το "άρρωστο" μυαλό του ....

Μόνο και μόνο γιατί δεν αντέχει την απόρριψη μου!!!! 

Εκεί, όπως καταλαβαίνεις, αλλάζουν άρδην τα πράγματα…..

Με αποτέλεσμα να βλέπει έναν διαφορετικό άνθρωπο  που ούτε καν  φανταζόταν!

Διότι είναι άλλο πράγμα να αδιαφορώ για το ανούσιο και να λυπάμαι για την κατάντια….

Και εντελώς διαφορετικό……

Να  επιτρέψω σε ένα τυχάρπαστο ον….

Να παρέμβει  καταλυτικά, με οποιοδήποτε τρόπο στην ζωή μου!!!

‘Εχω αναγκαστεί, δυστυχώς, πολλές φορές να αντιμετωπίσω αυτή την «συνομοταξία»……

Και πίστεψε με, γνωρίζω άριστα πως κινούνται και τι ποταπούς τρόπους χρησιμοποιούν για να κάνουν κακό σε όσους απεχθάνονται την αναισχυντία τους!!!

Τι μένος αισθάνονται απέναντι σου όταν  «αποκαλύψεις» το «κούφιο», το «σάπιο»….

Το οποία  προσπαθούν επισταμένως  να κρύψουν, στο σκοτάδι που κινούνται!

Δεν φοβήθηκα ποτέ…..

Ούτε έκανα πίσω!

Πολέμησα  μέχρι τέλος και κέρδισα όλες τις μάχες…

Γιατί η αλήθεια έχει φως που τους «τυφλώνει»!

Το «δίκιο»…

Δύναμη και τους λυγίζει!

Η ζωή…

«μνήμη» και τους «εκδικείται!!!!

Γι’ αυτό μονίμως  κινούνται δυστυχείς ανάμεσα στα «συντρίμμια» τους….. 

Ψάχνοντας διαρκώς καινούργια θύματα να ξεσπάσουν πάνω τους την οργή  που βιώνουν,  για όλα αυτά που δεν υπήρξαν….

Και δεν θα γίνουν ποτέ!!!!

Μόνο που εγώ δεν ήμουν και  δεν πρόκειται να υπάρξω ένα από αυτά!.... 

Δεν διστάζω να υπερασπιστώ  τον εαυτό μου με όποιο κόστος…..

Γιατί  πάλεψα σκληρά….

Κουράστηκα…..

'Ιδρωσα….

Θυσίασα μικροχαρές μέχρι να φτάσω εδώ!

Δεν μου χαρίστηκε τίποτα!

Ποτέ και για κανέναν λόγο!!!

Δούλεψα ασταμάτητα….

«Κατέθεσα»  ψυχή….

Και ακόμα το κάνω για να μπορώ να δημιουργώ και να  πετύχω τον στόχο μου!

Είναι λοιπόν γελασμένος όποιος διανοηθεί….

Ότι θα ανεχτώ τέτοιου είδους "παιχνιδάκια"!

Παλιάνθρωπος δεν είμαι…..

Γιατί ΔΕΝ θέλω!!!!!

Όχι, γιατί δεν μπορώ!…..

Είναι επιλογή μου!

Μην «χρεώνεται» ως αδυναμία!.....

Στην πονηριά…

«Απαντάω» με εξυπνάδα!

Στο κακόβουλο…

Με ευθεία «βολή»!

Και στο ταρακούνημα…

Με «σεισμό»!!!!

Και το ‘χω κάνει πολλές φορές όταν με εξανάγκασαν να διαφυλάξω  τα κεκτημένα μου, επειδή το αποφάσισαν ξαφνικά κάποιοι....

Κάπου……

Κάποτε!!!!!

Δεν θα διστάσω, λοιπόν να το κάνω άλλη μία!

Μόνο που πλέον είμαι κάθετη!

Σκληρή!

‘Ατεγκτη!

Χωρίς καμία επιείκεια!

Διότι δεν ανέχομαι να μου στερούν το δικαίωμα της ελευθερίας…..

Να μου κανονίζουν την ζωή…..

Να μου επιβάλλουν να ταιριάξω με τον παλιοχαρακτήρα τους,  με το «έτσι θέλω»!

Με εξοργίζει απίστευτα αυτό…

Και με πεισμώνει να  φτάσω στο τέρμα….

Και ακόμα παραπέρα!

Αφεντικό του εαυτού μου είμαι ΜΟΝΟ εγώ!!!!

Το «πλήρωσα» λίγο ακριβά, βέβαια στην πορεία….

Αλλά δεν το αλλάζω με όλο το χρυσάφι του κόσμου!

Ετσι λοιπόν, δεν χρωστάω τίποτα σε κανέναν να ζητάει, από μένα, τα ρέστα για τα δικά του συντρίμμια!

Ούτε να με υποχρεώνει να «μοιραστώ» τα σκοτάδια του!

Να με ενοχλεί, όταν δεν  ενοχλώ!

Να μου «κλέβει» χαρά,  για να «διασκεδάσει» πρόσκαιρα την δυστυχία του!

Να έχει την απαίτηση…. 

Να ρημάξει την ζωή μου, γιατί έχει «τελειώσει»  προ πολλού την δική του!!!

Και  αν ΕΣΥ που το προσπαθείς, θεωρείς πως δεν φτάνει ποτέ στα άκρα όποιος διαθέτει ευαισθησίες…..

Σε διαβεβαιώνω…..

Και πίστεψε το για το καλό σου…..

Πως είμαι ευαίσθητη μέχρι να «σπάσω»…..

Μετά…..


«Κόβω»!!!!!!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου