Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2017

Θαύματα γίνονται συνεχώς...αρκεί να έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους να τα "μοιραστείς"!!!






 Όσο κυλάει ο χρόνος πάντα θα γίνονται αλλαγές στην ζωή μας!

Κάτι παλιό θα χάνουμε, κάτι νέο θα κερδίζουμε!

Το ίδιο συμβαίνει και με τους ανθρώπους!

Κάποιοι  φεύγουν γιατί δεν «άντεξαν»  δίπλα μας…

Και κάποιοι άλλοι μπήκαν  ξαφνικά στην καθημερινότητα μας και για κάποιο όμορφο λόγο  παραμένουν μέχρι σήμερα!

Με το ξεκίνημα του καινούργιου χρόνου μου αρέσει να "κοιτάζω" πίσω και να αναλογίζομαι  τα «πως» και τα «γιατί»  τόσο για όσους  έχασαν  την εκτίμηση μου, όσο και γι’ αυτούς που την κέρδισαν και πορευόμαστε πλέον μαζί! 

Παλιότερα για την πρώτη κατηγορία έλεγα στον εαυτό μου ένα γρήγορο «σιγά μην ασχοληθώ μαζί τους» και πήγαινα αμέσως παρακάτω!

Όχι γιατί ένοιωθα υπεράνω…..απλά με «πονούσε» να διαπιστώνω  πως είχα βοηθήσει κάποιους ανθρώπους και ως «πληρωμή» «εισέπραττα» αχαριστία και κοροϊδία!

Ωριμάζοντας όμως με τα χρόνια δεν στεκόμουν πλέον, στα πρόσωπα αλλά στις δικές μου πράξεις που τους έδωσαν το δικαίωμα να μου φερθούν άσχημα!

‘Εδωσα, δηλαδή, στον εαυτό μου την ευκαιρία να μάθει από τα λάθη του, εμβαθύνοντας περισσότερο στα πράγματα έτσι ώστε να μην τα επαναλαμβάνω και πληγώνομαι συνεχώς!

Αυτό μου έκανε καλό γιατί παρατηρώντας συμπεριφορές και καταστάσεις έμαθα να ξεχωρίζω γρηγορότερα κάποια περίεργα «σημάδια» που προειδοποιούσαν σαφέστατα την άσχημη εξέλιξη μιας οποιαδήποτε σχέσης!  

‘Ετσι  δεν σπαταλούσα άσκοπα χρόνο και άφηνα πάντα  «χώρο» για νέους ανθρώπους που είχαμε κοινούς κώδικες επικοινωνίας και η επαφή μαζί τους μόνο καλό  μου έκανε!

Όσο όμως και να προσέχουμε η ζωή είναι έτσι φτιαγμένη που δεν θα πάψει ποτέ να μας δίνει μαθήματα!

Πάντα οι παραλείψεις, οι αβλεψίες ακόμα και οι δεύτερες ευκαιρίες που δίνουμε σε μερικούς ανθρώπους, γιατί δεν θέλουμε να πιστέψουμε ότι κάναμε λάθος εκτίμηση…..

Θα έρχονται να προσθέσουν κάτι σε όσα ήδη γνωρίζουμε!

‘Ετσι λοιπόν λίγο πριν το ξεκίνημα του νέου χρόνου, «αποχαιρέτισα»  κάποια άτομα που διαπίστωσα πως τα αισθήματα δεν ήταν αμοιβαία….παρόλο που βρέθηκα πλάι τους στις δυσκολίες και στα προβλήματα που αντιμετώπιζαν!

Για μερικούς από αυτούς, μάλιστα, είχα έρθει σε αντιπαράθεση με τρίτα πρόσωπα, χωρίς να έχω κανέναν απολύτως λόγο, μόνο και μόνο γιατί θεωρούσα πως τους αδικούσαν!

‘Αλλους τους «άφησα» πίσω γιατί στα νέα επαγγελματικά βήματα που έκανα, φέρθηκαν με τόση απάθεια, αδιαφορία  και δόσεις ζήλειας που πολλές φορές λειτούργησαν σαν να τους τα  «έκλεψα»…..

Σαν να ήταν δικά τους και τους πήρα μέσα από τα χέρια, να τα «εκμεταλλευτώ» για δικό μου όφελος!!!!

‘Ηταν  δε τόση μεγάλη η κακία τους που δεν είχαν καν την ευγένεια να πουν έστω ένα «καλή επιτυχία» βρε παιδί μου, ως δείγμα καλής ανατροφής και σωστής  κοινωνικής συμπεριφοράς!

Σαφώς και στεναχωρήθηκα!

Δεν είναι λίγο από αγαπημένη τους φίλη, όπως υποστήριζαν πως είμαι….

Να γίνομαι ξαφνικά μια απλή γνωστή  γιατί «τόλμησα» να κάνω κάποια όνειρα μου πραγματικότητα!!!!!

Ευτυχώς όμως με τα χρόνια έχω «εκπαιδευτεί» να μην αφήνω τέτοιου είδους συμπεριφορές  να περνάνε «μέσα» μου!

Και όταν πάνε να «εισχωρήσουν» στην ψυχή μου….

Αυτόματα «κλείνω την πόρτα»! 

Γιατί αν  αφήσω να φτάσουν εκεί, «πονάει»…..

Και έχω αποφασίσει αυτό να συμβαίνει μόνο όταν κάτι αξίζει!

Ποτέ και σε καμία άλλη περίπτωση!!!!

‘Ετσι κάθε φορά που τους πετυχαίνω κάπου τριγύρω να εξακολουθούν να μου συμπεριφέρονται «ζεστά»  εκδηλώνοντας την «φιλία» και την «αγάπη» τους πάντα με λόγια, βεβαίως βεβαίως…..

Απλά χαμογελάω, δίχως να «ξοδεύω» ούτε μια λέξη γιατί δεν την αξίζουν ούτε αυτή!.....

Και παρατηρώ σιωπηλά πόσο απεχθές είναι να αυτοεξευτελίζεται ο άνθρωπος τόσο απροκάλυπτα διότι δεν έχει το σθένος να δείξει το πραγματικό του πρόσωπο!

Και αυτό γιατί  η «αλήθεια» του φτάνει μέχρι εκεί…. που ξεκινάει η δική μου και την εκμηδενίζει!!!!

Είναι λυπηρό κάποιος  να κρύβει με τέτοιο τρόπο την «ερημιά» της ψυχής του και να προσπαθεί  να εκμαιεύσει μια κολακεία  με κάθε τρόπο "χτίζοντας" μια εικόνα που αποπειράται απεγνωσμένα να της μοιάσει!

Όσα  «μπράβο» όμως  και αν εισπράξει ένα τέτοιο άτομο για ότι ΔΕΝ είναι και ποτέ δεν πρόκειται να γίνει…..

Δεν υπάρχει περίπτωση να χαρεί όσο εγώ για την τύχη  που έχω  να υπάρχουν κοντά μου λίγοι αλλά «ωραίοι» άνθρωποι, οι οποίοι έγιναν περισσότεροι τελευταία,  αφού προστέθηκαν ακόμα μερικοί  και την έκαναν ακόμη ομορφότερη!

Αυτά τα καινούργια  άτομα, λοιπόν  "αποτελούν" τα ευχάριστα νέα και θα αναφερθώ κάποια στιγμή εκτενέστερα σε αυτούς  τους σημαντικούς ανθρώπους πλέον για μένα, γιατί το αξίζουν!

Εμφανίστηκαν ξαφνικά και με την δοτικότητα, την καλοσύνη και την συμπαράσταση τους,  «φώτισαν»  περισσότερο την ζωή μου!

Το σπουδαιότερο όμως είναι πως μου απέδειξαν για ακόμα μια φορά πως  οι άνθρωποι. με το «α» κεφαλαίο, διακρίνονται για τα αγνά αισθήματα και σε «βλέπουν» πάντα με τα μάτια της καρδιάς και όχι με αυτά του προσώπου!  

Γι’ αυτό σκορπούν γύρω τους χαρά και η παρουσία τους είναι ευλογημένη!

Eνα «ευχαριστώ» δεν μπορεί να «εκφράσει» όλα τα υπέροχα συναισθήματα που ενεργοποιούν μέσα μου!   

Είμαι σίγουρη πως εκείνοι  θα καταλάβουν διαβάζοντας αυτές τις γραμμές ότι αναφέρομαι στο πρόσωπο τους και  θέλω να τους πω, πως έχουν όλη την αγάπη μου για όλα αυτά που έχουν κάνει και συνεχίζουν να κάνουν…..

Όλα αυτά που αφήνουν το προσωπικό τους αποτύπωμα ανεξίτηλο στην ψυχή μου γιατί «βάζουν» και αυτοί την δική τους σε όσα μου προσφέρουν!

Το νοιώθω, το βλέπω και τους το «χρωστάω»!  

Και δεν υπάρχει ωραιότερο ξεκίνημα για μια νέα χρονιά από το να αισθάνεσαι την αγάπη και το ενδιαφέρον ανθρώπων που μέχρι χτες δεν τους γνώριζες αλλά σήμερα τους νοιώθεις «δικούς» σου γιατί έχουν το χάρισμα με μία κίνηση, ένα χαμόγελο μια επιβράβευση τους να  δώσουν  άλλη διάσταση  στην καθημερινότητά σου!

Να την κάνουν πιο χαρούμενη, πιο ήρεμη, πιο γαλήνια, πιο μελωδική δίνοντας σου να καταλάβεις πως θαύματα γίνονται καθημερινά!

Αρκεί να έχεις τους κατάλληλους ανθρώπους δίπλα σου να τα "μοιραστείς"!!!!!


ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου